hängande påskpyssel; kanintussar; röd neontetra

mars 27, 2010


Mer påskpyssel! Pynt till riset: Luddiga kanintussar och röda neontetraedrar.

5 Responses to “hängande påskpyssel; kanintussar; röd neontetra”

  1. Per Says:

    Fint med dom röda grejerna där

  2. Gustav Says:

    Instämmer med föregående talare. Vill också hålla med om att det är himla kul att bloggen är igång igen, den har varit saknad.

  3. Maria Says:

    Roligt med såna här kommentarer! Och roligt att folk fortfarande går in och kollar bloggen och väntar på nya grejer trots att det har varit uppehåll :)

  4. Samuel Says:

    Fantastiskt.

  5. Bitte Says:

    Hej! Fantastiskt vackra kanin och harar som du har tecknat! Jag undrar om jag skulle kunna få ”låna” tre st. av dina teckningar för att ha med i ett inlägg där jag skriver om en stackars kanin som någon slängt ut på en gård mitt i stan och lämnat den till sitt öde att klara livhanken själv. Jag blir så ledsen och ville skriva om detta och googlade sedan efter en ”ledsen kanin”-bild och fann din blogg och dina vackra bilder. Det skulle vara mig en ära att få ha dem där. Bilderna är: Vinterkaninen med rött band, den gråtande mjukiskaninen och ”Sad Bunny”. Är det ok? Självklart länkar jag till din sida.


Kommentera

