Djur på E

januari 17, 2009

Djur på E

Djur på E:

Djur som heter något på E och djur ovanpå E:n.

Eldsalamander, entita, eldfluga och engelsk vädur.

Andra djur med namn på E:
Ekorre, elektrisk ål, ekoxe, ejder, elefant, emu, enkelbeckasin, eremitkräfta…

9 Responses to “Djur på E”

  1. Johanna Says:

    I framtiden, om jag får barn, ska jag hyra in dig för att dekorera barnens rum!

  2. Johanna Says:

    Hela alfabetet! =)

  3. Maria Says:

    Jag gillar idén! Hoppas att du får barn. Snart.

  4. ordsallad Says:

    Jag funderar lite på om kaninen längst till höger skönhetsopererat sig för att få gigantöron. Jag tänker mig att det är inne bland kaniner att ha stora öron, och hans är jättestora. Han är nog en populär kanin. ”Han med öronen” tänker kanske hans/hennes fäns.

  5. Maria Says:

    Jo han ser ju ganska nöjd ut ändå får man väl säga, så jag kan tänka mig att öronen mycket väl kan verka till hans fördel.

  6. Johanna Says:

    Du övervägde inte att teckna den mer hallucinogena versionen av djur på E?

  7. Maria Says:

    Jo, lite. Funderar fortfarande på det. I den här bilden nöjde jag mig med en kanin på E, dvs i form av en kaninbild på en tablett E (i nedre höger hörn).

    Det är sjukt många som söker på bokstaven E och djur förresten. Det är den fjärde populäraste sökfrasen efter ”kanin”, ”kaninbilder” och ”tecknade kaniner”.

  8. Camilla Says:

    Här har du svaret till varför så många söker på bokstaven e och djur…

    http://hem.passagen.se/oldgold/tanke.htm

  9. M Says:

    Ahaa.. ja det skulle ju kunna förklara en hel del! Tack :)


Kommentera

