Bästa kaninbilderna 2008

januari 4, 2009

De bästa kaninbilderna 2008 har eftersökts…

För att komma fram vilka kaninbilder från 2008 som är bäst måste man hålla en omröstning!

Du kan rösta på alternativen nedanför.
(om din favorit inte är med kan du skriva in den som ett eget alternativ)

lego kanin ekorre kaniner <33 Söt kanin

Måla sig till kanin Hemsk kanin målade kaniner

Gråter smakaniner3


6 Responses to “Bästa kaninbilderna 2008”


  1. Jag röstar på ”Gråter”!

  2. Maria Says:

    Tack Samuel. Och så hoppas jag att ännu fler passar på att lägga sin röst!

  3. Per Says:

    Gråter var min favvo med..

  4. Maria Says:

    Jag kan i så fall glädja er båda med att det kommer en ny ”gråter” inom kort. :)

    Ska göra en ny variant på den ”bästa” kaninbilden också, men det behövs fler röster innan jag kan avgöra det tror jag…

  5. Eric Says:

    Vet inte om det här funkade… ”måla sig själv” fick min röst iallafall.

  6. Maria Says:

    Nej det verkar vara lite krångel med rösterna tydligen.. jag får lägga in manuellt dom som fattas!


Kommentera

